poniedziałek, 26 maja 2014

Odkrywanie

Ostatnio trochę jeździłem. Niby trochę km wpadło ale jednak noga nie idzie. Wiec nie pozostało nic innnego tylko zabrać aparat i focić:)


Takim oto sposobem postanowiłem odkryć nowe tereny. Tereny Niemieckie. Tym razem ja ich najechałem i będę najeżdżał częściej.



Niedaleko za Szczecinem natknąłem sie na folwark. Hm. Myślałem że średniowiecze minęło itd ale to widzę coś innego. Można sobie obiekt zwiedzać. fajnie tam ogarnięte. Hotel itd. Super sprawa. budynki ładnie wyremontowane. Na niektórych jakieś stare zardzewiałe szyldy.  Jak się okazało firma Baustoffe to cegłówki produkuje. pewno sponsor remontu tego kompleksu. A miałem nadzieje na coś ciekawego. 








Juz po niemieckiej stronie trochę szaleństwa ładne ścieżki ale do tego to akurat przywykłem. tak samo sprawa ma się w okolicach Kostrzyna. Wystarczy zjechać w jakakolwiek ścieżkę i robię się super. Przez środek lasu biegła droga lustro. Można szaleć i robić nogę. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz