niedziela, 27 kwietnia 2014

Góry i doliny

Postanowiłem pojechać na Gubałówkę.

Będąc w Szczecinie warto pojechać na Stok narciarski. Fajna sprawa. Niby Szczecin nad morzem a tu proszę bardzo własny stok narciarski, niczym SKI-Dubai. Daleko nie jest. Wystaczy z jeziora glebokiego kawałeczek podjechać i juz na miejscu jestesmy

Wyciag narciarki

Widok na stok

Ratraki dwa.
No ale nie byłbym sobą. Na tym nie mogłem zakończyć jazdy a że noga podawała elegancko. Dawno mi się tak świetnie nie jechało. To chyba zasługa tej pizzy na obiad. ( dziękuje Kochanie )

Odwiedziłem jeszcze ładnie malowniczy fragment lasu. Po raz kolejny udowadniam że Szczecin to mega tereny do jazdy. Góry i doliny jakich mało. Niby morze niedaleko a jednak. jednak w niejednej miejscowości w środkowej Polsce tak nie ma. 

Lubie odkrywać nowe tereny. 




Piękne wąwozy

Doliny nadmorskie.
No i tym miłym akcentem zakończyłem super dzień. Dawno tak nie było. Dzień udany. Kupony odcięte. 

Można było pomknąć kellysem do domu. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz